Pelenkatorták, ajándékcsomagok babalátogatóba

Balerina pelenkatorta

2018. január 06. - Vé6

Mindenhol hódít a minimál stílus, ahol a fekete és fehér szín dominál. Egyszerűség és letisztultság uralkodik és mentes minden felesleges cicomától. Ennek fényében alkottam meg az alább látható pelenkatortát.

2.jpg

Először a tetején elhelyezkedő bájos babazoknit pillantottam meg a boltban. Azonnal tudtam hogy meg kell vennem, és építenem kell hozzá egy tortát.

Korábban az internetet böngészve inspirációk után, már találtam ilyen stílusú pelenkatortákat. Már akkor magával ragadott az a furcsa jelenség, hogy bár a fekete egy nehéz szín, és az ember nehezen tudja társítani egy baba születésével, a fehérrel párosítva elegáns kombinációt alkot.

A zokni mint egy apró balerina cipő, szalag minta fut rajta körbe ami egy pici masnival végződik. A szalagot megjelenítettem a torta többi részén is. Az elején lévő virágok krepp papírból készültek. A virág mintával igyekeztem tovább erősíteni a torta csajos mivoltát.

Mikor elkészültem vele, és átküldtem a képet a legfőbb kritikusomnak, csak annyit mondott: „Én is egy ilyet kérek majd!”

Ez a torta nem csak mutatós, de nagyon alacsony költségvetésből megvalósítható. Csak egy pár zokni, néhány méter szalag és krepp papír na meg persze pelenka kell hozzá.

A fekete szín azt gondolom megosztja az embereket. Neked mi a véleményed?

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkatortak.blog.hu/api/trackback/id/tr613555099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása