Pelenkatorták, ajándékcsomagok babalátogatóba

Minnie-s ajándékcsomag

2018. január 06. - Vé6

Most nem pelenkatortát, hanem egy ajándékcsomagot fogok neked bemutatni. A megrendelő egy fél éves kislányt és anyukáját szerette volna megörvendeztetni ezzel a csomaggal. Sokáig faggattam mit is tegyek bele, de abszolút szabad kezet kaptam, csak a keret volt meghatározva.

Online nyomozást indítottam hát, és rákerestem az anyukára facebook-on, hátha megtudok róluk valamit, ami segítheti a munkámat és szerencsémre ki is derült, hogy szeretik a Minnie egeret. Így megleltem a fő témát, ami köré tudtam építeni a csomag többi részét.

minnie.jpg

Elsőként szereztem be a natúr színű kosarat amelyben elfoglalhatta méltó helyét Minnie egér. Helyet kapott még a csomagban egy hűthető rágóka, aminek igazán nagy hasznát vehetik ebben az időszakban, hiszen a fogacskák növekedése bizony megkínozza a csöppségeket. Ezzel masszírozhatja az ínyét, és a benne lévő folyadék lehűtve csillapítja a kellemetlen érzést.

Másik nagy fordulópont a babáknál ebben a korban a hozzátáplálás megkezdése. Ehhez nyújt segítséget a két hosszú nyelű kanál, amellyel a szülő könnyen tudja adagolni a falatokat.

Kettő body is került a csomagba, ami színben harmonizál a rágókával, illetve egy Nivea baba tusfürdő és egy Johnson’s törlőkendő. Ezek mind-mind olyan dolgok, amik folyamatos fogyásban vannak és soha nem árt az utánpótlás.

Továbbá, ugyan a képen nem látszik, mert Minnie eltakarja, de extra meglepetésként egy képkeret is bekerült, egy képpel együtt a babáról. Honnan szereztem képet? Hát természetesen itt is a facebook segítségét vettem igénybe. :)

Apró díszítésként virágmintás hajcsatok kerültek a kosár elejére, hiszen a puha pelyheket hamarosan felváltják a rakoncátlan hajtincsek.

Összegezzük akkor, mennyi mindent is rejt ez a kis kosárka:

  • 1 db Minnie plüss
  • 2 db body
  • 1 db Nivea fürdető
  • 1 db Johnson’s törlőkendő
  • 1 db hűthető rágóka
  • 2 db hosszú nyelű kanál
  • 1 db képkeret + kép
  • 4 db hajcsat
  • kosár

Ha kedvet kaptál a rendelésre, ide kattintva megteheted! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkatortak.blog.hu/api/trackback/id/tr1313555121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása