Pelenkatorták, ajándékcsomagok babalátogatóba

LOW BUDGET pelenkatorta by Green&Go

2018. február 03. - Vé6

Nagyot fordult a világ!

Manapság már a turizás kikapcsolódás egy fárasztó nap után. Olyan divatos darabokra tehet szert az ember, amelyek a hazai fast fashion üzletekben nem, vagy csak nagyon magas áron elérhetőek. 

Az én kedvenc turim Budapesten a Mester utcánál található. Az ember feltöltődni jár oda, és az már csak mellékes hogy csodálatos darabokkal térhet haza! Nem csak felnőtt, hanem gyerekruhákat is árulnak, na meg plüssöket, kiegészítőket. Pár hónapja fogalmazódott meg bennem az ötlet, hogy össze kellene állítanom egy: 

LOW BUDGET pelenkatortát.

1gg_1.jpg

 Nem akarok senkit ámítani!

Ha valaki turiból szeretné beszerezni a pelenkatortához a kellékeket, akkor bizony jó előre fel kell készülnie, hiszen soha nem lehet tudni, milyen kincseket raknak ki aznap a zsákokból! Így minden alkalommal, amikor ott jártam, elhoztam egy-egy zöld vagy barna darabot. 

Hogy miért is esett a színválasztás éppen erre a két színre? A választ azonnal megtudod, ha ellátogatsz te is erre a helyre! Ahogy belépsz, nem csak a kedvesen köszöntő eladókkal találod szemben magad, hanem rögtön letaglóz a BOLDOG ZÖLD színvilág! Igen, boldog zöld! Az üzletvezető is csak így emlegeti, hallottam. Teljesen igaza van! Az ember akarva-akaratlanul is jobb kedvre derül. Az eladók mindenkihez kedvesen szólnak, és a törzsvásárlók ízlését kívülről fújják, és már az ember elé hozzák a tökéletes darabokat!

Azt már tudjátok, hogy árakat azért nem szoktam kiírni az oldalra, mert folyamatosan változó árakkal dolgozok. Az ár mindig megbeszélés alapján történik, és úgy állítom össze a csomagokat, hogy beleférjenek a megadott keretbe. Most azonban kivételt teszek, hiszen pont az a lényeg, hogy megmutassam, minimális ráfordítással IS meg lehet valósítani egy 2 szintes pelenkatortát, hála a Green and Go-nak!

img_93201831415.jpg

Itt az első fázisképen a bevásárlások végeredményét láthatod. Takarók, bodyk, cérnakesztyű, szundikendő. Igyekeztem úgy befotózni, hogy lásd, a takaró és szundikendő TELJESEN ORIGI, BONTATLAN csomagolású! Bizony, ilyen kincsekre tehet szert az ember, ha jókor érkezik! Persze, alkotás közben jön rá az ember, hogy nem mindenre lesz szükség, így a 3 bodyból csak 2 került fel, a 2 takaróból pedig csak az egyik.

Amin soha nem spórolok az a pelenka! A pelenka minőségéből egy LOW BUDGET összeállítás kedvéért SEM adtam alább, ragaszkodtam a Pampers Premium Care pelenkához. Sokáig nézelődtem neten, hogy valahol esetleg akciósan megvásárolható-e, de 62,4 Ft/db és 56,25 Ft/db-nál olcsóbban nem találtam. A sok fejtörés végül meghozta a gyümölcsét! Eszembe jutott, hogy a facebook-os kismamás csoportokban mennyi minden megunt, kinőtt dolog cserél gazdát! Egy kis keresgélés után találtam is olyan anyukát, akinél a babóca épp kinőtte a kettes méretet, így a fennmaradt több mint fél zacskó pelenkát – némi alkudozás után -33ft/db áron sikerült elhoznom. Ugyebár, két szint esetén ez egyáltalán nem mindegy.

img_6320182956.jpg

A legjobban a bontatlan szundikendőnek örültem! Nem is mertem remélni, hogy ilyet találok! És tessék! A szundikendő áldásos tulajdonságairól egy korábbi bejegyezésben már olvashattál, de ha még nem láttad, akkor ide kattintva megnézheted! A majmóca feje, egyébként úgy van kialakítva, hogy bábként is funkcionál, így a szülő életre keltheti a kis kedvencet!

Bodyból pedig kettőt raktam bele, egyrészt mert nagyon jó áron találtam, másrészt meg, mert színben tökéletesen passzolt, harmad részt pedig a body mindig jól jön :) 2gg.jpg

Számoljunk akkor egy kicsit!

A tortához 56 db pelenkát használtam fel. Ez 33 forintjával számolva: 1.848 Ft
A teljesen új, bontatlan majmos kendő: 450 Ft
Az egyik body 350 Ft-ba, a másik 450 Ft-ba került, összesen: 800 Ft
A szintén teljesen új babatakaró 990 Ft helyett: 841 Ft*
A cérnakesztyű, amely a karmolásoktól védi a babát: 90 Ft
A szalagokra költöttem: 500 Ft
Összesen: 4.529 Ft

*A takarót a most induló, 15%-os AKCIÓ keretében vásároltam. Ha ügyes vagy, még te is elcsípheted. A kedvezmény a vásárlás végösszegéből kerül levonásra.

img-42edd103e152f6ed8d5ece8742fd10d6-v.jpg 

5000 Ft alatt sikerült kihozni egy kettő szintes pelenkatortát!

Hogy érzékeltessem kicsit, miért akkora szó ez, készítettem egy másik számolást, ami egy normál pelenkatortára vonatkozik. (Az értékek persze KÖRÜLBELÜLIEK, nyilván mindig van olcsóbb és drágább lehetőség is!)

56db pelenka: 62 Ft/db ár esetén: 3.472 Ft
Szundikendő: 1.500 Ft
Cérnakesztyű: 500 Ft
Takaró: 3.500 Ft
Body 1: 2.000 Ft
Body 2: 1.500 Ft
Szalagok: 500 Ft
Összesen: 12.972 Ft

 

És ezek még mindig nem prémium kategóriás termékek, mert pl. egy babatakaróért néhol 10.000Ft-is elkérnek!

Remélem a Green-es lányok, fiúk örömmel fogadják majd a cikkemet! Ezúton is szeretném megköszönni, hogy mindig olyan kedvesen fogadtok!

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkatortak.blog.hu/api/trackback/id/tr4613627238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása